wtorek, 28 maja 2019

XV SUCHEDNIOWSKI RAJD ROWEROWY

GÓRY ŚWIĘTOKRZYSKIE 2019

Pod taką nazwą odbył się w dniu 26.05.2019 XV Jubileuszowy Suchedniowski Rajd Rowerowy w którym miałem przyjemność uczestniczyć wspólnie z moim wypróbowanym kolegą Stachem Z oraz wieloma znajomymi ze Skarzyska Kamiennej których udział pozwoliłem sobie "uwiecznić" na wykonanych przeze mnie fotkach oraz na zdjeciach wykonanych przez portal internetowy TSK24 oraz Skarżysko24. Zapisów na rajd dokonaliśmy ze strony internetowej z nadzieją że już nie bedziemy długo oczekiwać po przyjeżdzie na miejsce a okazało się ze nie tylko ja "wpadłem" na taki pomysł i "kolejka" po odbiór kart startowych była tak długa że sam start do Rajdu nastapił z półgodzinnym opóżnieniem. Nie wpłynęło to oczywiscie na nastrój imprezy i samopoczucie uczestników tym bardziej ze bardzo uroczyście przywitał 290 uczestników Rajdu sam Burmistrz Pan Cezary Błach któremu miałem przyjemność osobiście podziekować. Osobne podziekowanie chciałem złozyc koledze Tomkowi Kutwinowi za wspaniale opracowanane trasy i za to że............. osobiscie przypomniał mi o Rajdzie. Dzieki Tomasz. Z kronikarskiego obowiazku powiem że organizatorem  Rajdu było Suchedniowskie Stowarzyszenie Cyklistów SSC. Na wymienionym Rajdzie zostało opracowanych 8 tras rowerowych na dystansach od 15km do 110km a więc dla kazdego według możliwosci. Wspólnie z kolegą Stachem zdecydowałem się na trasę  65 km którą jechalismy wspólnie z kolegą Krzychem S.  Bogusiem S. oraz Ryśkiem Ł których przedstawiłem na fotkach ponizej. Sam dystans trasy pokazałem na zdjeciach przedstawiających nazwy miejscowosci przez które przejezdżalismy. Sam na jednym ze zdjęć pokazanych przez TSK24 jestem "uwieczniony" z aparatem fotograficznym z telefonu jak robiłem zdjęcie przy wyjeżdzie z Suchedniowa.  Tyle wstępu. Poniżej juz fotki z przygotowania do startu oraz zdjecia z samego Rajdu i zakończenia. 



 Miejsce startu Rajdu to OSiR Suchedniów a poniżej ciekawostka: kartka żywnosciowa ze specjalnoscia serwowaną przez organizatorów KAWIOR PO SUCHEDNIOWSKU oraz moja Karta Startowa na dowód ze uczestniczyłem w Rajdzie.


 W oczekiwaniu na start koledzy dyskutują o przejechanych w tym roku trasach
 Na zdjeciach ponizej za zgodą Pana Burmistrza pozwoliłem sobie na kilka fotek przed startem.



A to już Pan Rysio T. również "pozuje" do zdjecia z Panem Burmistrzem. 

 Powyżej Basia D, która uśmiecha się zadowolona ze wreszcie doczekała sie na kartę startową a ponizej to wspomniana przeze mnie kolejka uczestników po karty startowe wsród których poznałem kolegów ze SKA . 

 A to już wspomniany Pan Rysio T i Stanisław S. - pozdrawiam was Panowie


 Tutaj grupa uczestników "ustawia" się do wspólnego zdjecia. Wiecej fotek bedzie w relacjach z TSK24 i Skarzysko24. Poniżej ekipa telewizyjna przygotowuje sie do wywiadu z Prezesem SSC kolegą Grzegorzem M. Super poprowadziłeś zakonczenie Rajdu Panie Grzesiu.

 Burmistrz Suchedniowa czeka na sygnał do rozpoczecia Rajdu a poniżej juz padło  "sakramentalne": XV JUBILEUSZOWY SUCHEDNIOWSKI RAJD ROWEROWY uważam za otwarty. To było sympatyczne Panie Burmistrzu.


 Zdjęcia ponizej to juz zakończenie Rajdu w oczekiwaniu na losowanie gadżetów posród wszystkich uczestników. To był taki sympatyczny akcent i nawet drobna rzecz otrzymana w wyniku losowania jest duża satysfakcją. Dla mnie również. Dostałem opaskę odblaskową. .Fajnie.


 Stachu i Krzychu takze z uwagą obserwowali losowanie. Jedynie Boguś S. otrzymał gadżet chociaż  pamietam jaki ale zadowolony był. 

 Tutaj jestem chwilę przed startem i następne zdjecia to juz z samej trasy które robiłem telefonem komórkowym wiec jakość pewnie przedstawia sporo do życzenia jednak zawsze to będzie jakas pamiątka.


 Nawet "kibiców" mieliśmy na trasie przy wjeżdzie do Ostojowa.






 Taką nawierzchnią także trzeba było gdzieniegdzie jechać.


 Takiego znaku ostrzegawczego nigdzie nie widziałem.
 Powyżej kolega Stachu a ponizej Krzychu. Pozdrawiam WAS koledzy.

 Takie tereny takze mijalismy podczas Rajdu.



 Nie pamietam co mnie tak rozśmieszyło. A może do KOGOŚ tak sie uśmiecham. Zgadnie ktoś?

 Pólmetek trasy pokazany na liczniku i Regulamin Świetokrzyskiego Parku Narodowego. Własnie tutaj się znajdowaliśmy.



 Fajna droga w szpalerze drzew. Uwielbiam takie trasy.





 Wiosna to i bociany gdzie niegdzie przyleciały.

 Przed wjazdem do Bodzentyna mijamy Psary St. Wieś i licznik przejechanych kilometrów.






 Wjechalismy w Obszar Natura 2000. Piękne tereny. Polecam wszystkim.

Fajny napis przy kasie Rajdu. Zgadzam sie z TYM w całosci a TY czytajacy te słowa? Komentarz wskazany. 
 Tomek wreszcie znalazł na liscie Krzyśka.
Fotki ponizej to juz zdjecia z TSK24 i Skarzysko 24 na których postaram sie przedstawić znajomych których wymieniłem i nie wymieniłem. 

 Tutaj "załapałem" sie do fotki z kolegami z STC i nie tylko a ponizej wspomniana "kolejka" do odbioru kart uczestnictwa przez osoby zapisane na RAJD  przez Internet




 Burmistrz wypowiada słowa o których mówiłem a ponizej grupa uczestników. Znajdzie mnie ktoś? A siebie? 






 A to znów Basia D. Widac CIĘ Basiu super.




 Wręcza medale dla uczestników Rajdu sam Prezes Grzegorz a ponizej już Jurek D. "odbiera" sławny już "KAWIOR PO SUCHEDNIOWSKU"  czyli kaszankę na gorąco no i kiełbaski także były bo nie samą kaszanką częstowano uczestników Rajdu.



 Nawet na taka fotkę z kolega Stachem udało mi sie załapać.

 A tutaj koledzy ze SKA: Jurek, Stachu i Rysio. Fajnie było z wami jechać Panowie.

 Tutaj pozdrawia oglądajacych Andrzej K.
 Wspomniana trójka kolegów i znów Andrzej. Dużo WAS Panowie na tych zdjeciach
I to juz ostatnia fotka w tej relacji. Bardzo mi było miło się spotkać w tak szacownym gronie i ..................do zobaczenia za rok. 

Brak komentarzy: