niedziela, 28 stycznia 2018

WYPRAWY ROWEROWE ROK 2015

SZYDŁOWIEC,   CHLEWISKA  29.03.2015r
W dniu dzisiejszym "wracam" do zaniedbanego od kilku lat relacjonowania moich wypraw rowerowych które przedstawiam w niniejszym BLOGU juz od roku 2007 a wiec już od  kilku lat.  Potwierdzam TO co napisałem w tytule  niniejszego bloga,  że w dalszym ciagu "zabawa"
 w turystykę rowerową  jest moją pasją  którą kontynuuję nieprzerwanie. Ktoś powiedział że jak wyjeżdzam "na rower" to mam dwa kółka w oczach. To jest chyba prawda. Podoba mi sie to co robię i juz nie moge sie doczekać chwili kiedy będę miał wiecej czasu na Moje Wyprawy Rowerowe.
Ponizej fotki z wyjazdu z kolegą Stachem w niedzielę przedświąteczną 29 marca 2015r  do m. Szydłowiec i Chlewiska.

Wyjazd rozpoczelismy od wyjazdu  ok. godz.8.00 w piekną przedświateczną niedzielę w kierunku m. Szydłowiec od ulicy Sezamkowej. Taka ulica tez znajduje sie w moim SKA.



Podczas jazdy starałem sie pokazywać nazwy ulic lub miejscowosci przez które przejeżdżaliśmy. Nazw ulicy Sezamkowej jakos nie udało mi sie sfotografować wiec trzeba uwiezyć mi "na słowo" ze taka ulica naprawde jest w SKA. Teraz pomyślałem czy jest gdzieś w Polsce taka nazwa ulicy? Moze ktoś wie? 






Kościółek na Lipowym Polu. Bardzo ciekawe wnętrze - zapraszam. 

Z Lipowego Pola do Szydłowca " mijamy" KOLEJ a poniewaz pracuję w tej firmie czesto w moich relacjach będzie "akcent" kolejowy



Na zdjęciach pokazuje nieraz ładne domki mijane po drodze i dla kontrastu "brzydkie"










Poważny mój kolega Stasio. Uśmiechnij się jak Ci robią zdjęcie. 


Znów "akcent" kolejowy. Wreszcie udało się "zrobić" ten przejazd jako "strzeżony" Dużo było tutaj wypadków pomimo ze droga niezbyt "ruchliwa" 

Często jestem w tej miejscowosci z moim wnukiem Natanielem którego wożę do dziadków tutaj mieszkajacych. 









A to już w Szydłowcu. trafilismy na KONKURS palm wielkanocnych który odbywa sie tutaj zawsze w niedzielę palmową. Było na co popatrzeć.







Przy okazji chyba wystawiane były na sprzedaż takie obrazki. Ładne?

Nie omieszkałem i ja poprosić o "uwiecznienie" na zdjeciu. Na dowód ze TAM byłem.





Zamek na wodzie? To takze Szydłowiec. Ładnie tu przyznacie ? 





Jak przystało na zamek droga prowadzi przez fosę

Jeszcze tylko 7 km. i bedziemy w Chlewiskach





Ten pałac tez jest piekny tylko ze nie do zwiedzania dla zwykłych śmiertelników. Doba do wynajęcia pokoju kosztuje 350 PLN 









Uprosciłem sobie temat i opis pałacu jest powyżej. 

Tutaj bylismy tylko "przelotnie" Opisałem to w jednym z wczesniejszych postów.  

Zbieramy sie w drogę powrotną do SKA





Ładne "przebłyski" Słońca wśród drzew

Fajna droga przez las w kierunku SKA. Lubię tedy jeżdzić. Cisza spokój, nie ma samochodów SUPER.


Nie ogladaj się za siebie bo CI z przodu ktoś..................ha ha ha 




Taki sobie widoczek



A to juz spowrotem są ulice mojego SKA.


W bloku po lewej na 9 piętrze mieszka kolega Stasio a dwa bloki dalej tez na 9 pietrze mieszkam ................ja. 

Tyle "relacji" z tego wyjazdu. Kolejny wyjazd ponizej.





ROWEROWY  RAJD   ZAKŁADOWY   PKP PLK S.A ZAKŁADU LINII KOLEJOWYCH SKARŻYSKO-KAMIENNA
 W DNIACH 22 - 24  MAJA  2015R.

Wspominałem juz w jednym z postów, że zamieszczam w moich relacjach z wypraw rowerowych akcenty kolejowe. Tym razem cały post będzie z akcentem kolejowym ponieważ majowa wyprawa rowerowa  była organizowana przez  mój zakład pracy którego uczestnikami byli koleżanki, koledzy, oraz znajomi i przyjaciele z Zakładu Linii Kolejowych w Skarzysku-Kamiennej. Na zdjęciach przedstawiłem uczestników rajdu na których widać  nawet  atmosferę panującą na  trasie jak i w ośrodku RELAKS w m. Sielpia. Było super co zgodnie przyznali na zakończenie WSZYSCY uczestnicy.   
Fotki ponizej przedstawiają uczestników Rajdu na starcie przed siedzibą firmy w SKA, kilka zdjęć z trasy oraz pobytu w samym osrodku RELAKS w Sielpi gdzie bylismy cudownie "ugoszczeni" przez właścicieli Ośrodka  z Panią Krysią na czele. W imieniu WSZYSTKICH uczestników składam podziekowanie P. Krysiu.  Troche tylko szkoda ze idea takich rajdów zakładowych zanikła









 Ponizej kolejne zdjęcia tym razem z postoju grupy uczestniczacej w Rajdzie w m. Świnia Góra. Jechalismy tamtedy w drodze do Sielpi. Trasa trochę dłuższa aby uniknąć głównej drogi prowadzacej własnie do SIELPI.











Ponizej to już zdjecia z Ośrodka RELAKS gdzie dojechalismy cała grupą ok. godz. 17.00 dnia 22.maja 2015r. To juz trzy lata jak ten czas "leci" Potem było zakwaterowanie w domkach jak leci i zajecia w podgrupach



















Nareszcie GRUPA zakwaterowana i moglismy stanąć do zrobienia kilku fotek. Uczestników nie przedstawiam. Kazdy jak bedzie miał przyjemność to odnajdzie siebie na którymś ze zdjeć.


Zdjęcia ponizej to fotki z trasy gdzie również "ustawialismy" się WSZYSCY do wspólnych zdjęć dla uwiecznienia tych wspólnych chwil razem spędzonych. 









Zdjęcia ponizej to już fotki bezpośrednio przed wyjazdem na własciwy Rajd w dniu 23 maja. Poprzednie fotki były "z drogi" dojazdowej do Sielpi.




Zdjecia ponizej to juz fotki z "komórki" gdzie pokazałem nazwy miejscowosci przez które przejeżdzaliśmy na RAJDZIE jak również pozwoliłem sobie na kilka osobistych fotek.






























 Kilka zdań komentarza do nazwy miejscowosci Oblęgór. Znajduje sie w tej miejscowosci spory podjazd pod górę i na kazdym z Rajdów Zakładowych stawialismy sobie w kilka osób za cel "zdobycie" tej "górki" W sposób szczegółowy pisałem o tej "górce" w jednym z postów w roku 2010. Zainteresowanych zapraszam do lektury. 




 Zdjęcia powyzej to cudowne widoki ze wspomnianej"górki" a fotki ponizej to juz powrót do Sielpi.


Drogowskaz 300m. do "naszego" Osrodka Relaks Stachu oczywiscie pominął bo on lubi jeżdzić swoimi sciezkami. Tyle relacji z Rajdu Zakładowego. Mam nadzieje ze uczestnicy z przyjemnoscią przypomnieli sobie wspólne chwile spedzone razem w czasie tych kilku majowych dni 2015r. Pozdrawiam WSZYSTKICH serdecznie. DZIEKUJĘ. 

Brak komentarzy: