piątek, 13 czerwca 2008

TRASA - NR - 11 - DNIA -10.06.2008 - SPOKOJNA



Dzisiaj relacja z Trasy Nr 11 którą nazwałem "Spokojna" ze względu na to ze moze się nią przejechac naprawdę nawet poczatkujacy cyklista
i właśnie w sposób spokojny przejechac 45km czyli dystans tej trasy.
Na wspomniana trasę wyjechałem w dniu 10.06.2008 ok. godz. 15.00 wspólnie z kolegą Markiem J. ( na zdjeciu ) i rozpoczeliśmy opisywaną
w marcu trasą Nr 2 przez Podosiny ( ul. Rycerska ), Turystyczną do Góry Skarbowej, przez Barak, E-7, dalej przez las do drogi na Kierz Niedzwiedzi przez który przejechalismy jednak z postojem w zaprzyjaźnionym sklepie( pisałem o "zaprzyjaźnionych sklepach"
w poprzednich relacjach ) .Dalej przez m.Zbijów do Jagodnego, przez Koscielne, Lipowe Pole do ulicy Kopernika i juz o 17.30 w domu.
Jak juz wspominałem na poczatku relacji jest to trasa spokojna, nawet dla początkujacych i co miałem podkreslic "bez górek" wiec godna polecenia co moze zaswiadczyc kolega Marek którego w tym miejscu pozdrawiam i zapraszam na kolejne "wyprawy".
Nastepna relacja z Rajdu Skarzyskiego na który wybieram sie 14.06.2008r.

Brak komentarzy: